BSDTR

PCBSD Yeşil

Künyesi:

- Biçim tema: Oxygen
- Pencere tema: Nitrogen
- İcon set: Kfeanza (siyah)
- Plasma tema: United
- Saat font: Enlighten
- Duvar kağıdı: PCBSD - Artwork

Hikayesi:

Daha önce bu diskime FreeBSD + Zfs kurulum yapmıştım ama Zfs kurarken disk bölümlerine bir türlü kuramadığım için diskin tamamını seçerek kurabilmiştim, haliyle bu durumda sonradan sıkıntı vermeye başladı, koca diskte tek dağıtım lüks geldi vs..
Birde BSD 10 sürümünden itibaren GNU/GCC derleyicisi yerine Clang/LLVM denilen BSD lisanslı bir derleme sistemine geçeceği için Zfs sistemi silip, gene UFS sisteme geçeyim dedim.
Diskide 4'e böldüm. 
-1. bölüme 100GB FreeBSD taban sistemini kurup bıraktım, zira FreeBSD nin işi çok malum ileride onu chroot yöntemi ile PCBSD masaüstünden kuracağım.
-2. bölümeyse 90GB 'lık alana resimde ki PCBSD 'i kurdum onunda işide bitti sayılır.


yorum yok:

Yorum Gönder

2010 - 2024 Beastie BSD Türkiye 🇹🇷